Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Online First
  • Current
  • Archives
  • Submit
  • About the Journal
  • Editorial Team
  • Contact
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 4 No 2 (2020)

DOI: https://doi.org/10.22201/igg.25940694e.2020.2
Published: 2020-10-31
  • Covid-19 Mapping with Microsoft Power BI
    Steven M. Graves
    • HTML
    • External Dashboard / Tablero Externo
    • PDF
  • An index of municipality-level vulnerability to COVID-19 in Mexico
    Daniel Itzamna Avila-Ortega, Cynthia Flores-Santana
    • HTML
    • Interactive Map / Mapa Interactivo
    • PDF
  • Mapping Mexican COVID-19 vulnerability at municipal scale
    Rainer Ressl, Miriam Elizabeth Piña Camacho, Florian Hruby, José Manuel Dávila Rosas, Manuel Ernesto Rodríguez Huesca, Raúl Jimenez-Rosenberg
    • HTML
    • External Dashboard / Tablero Externo
    • PDF
  • Spatio-temporal viewer on the incidence of cases of Covid-19 in the Mexico-United States cross-border strip
    Iván Alejandro Martínez-Zazueta, Francisco Javier Osorno-Covarrubias
    • HTML
    • Interactive map / Mapa Interactivo
    • PDF

Indexed

Language
  • English
  • Español (España)

Terra Digitalis, Año 5, Núm. 1-2, abril 2021 - octubre 2021, es una publicación semestral editada por la Universidad Nacional Autónoma de México, a través del Instituto de Geografía, Circuito de la Investigación Científica s/n, Ciudad Universitaria, Col. Copilco, Del. Coyoacán, C.P. 04510, Ciudad de México, Tel. (+52 55) 5623-4104 ext. 154, http://terradigitalis.unam.mx/terra/, contacto@terradigitalis.unam.mx. Editor responsable: Dra. Penélope López Quiroz. Reserva de Derechos al uso Exclusivo del Título No. 04-2017-121818551300-203, ISSN: 2594-0694 , otorgados por el Instituto Nacional del Derecho de Autor. Responsable de la última actualización de este número, M. en C. Francisco Javier Osorno Covarrubias. Fecha de la última modificación, diciembre 2021.

About this Publishing System